پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مسئله اصلی انتخابات است رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

الهامی: مس از سنگ اندازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها عبور کرد

  • کد خبر: ۱۹۲۷۳۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
الهامی: مس از سنگ اندازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها عبور کرد
ساکت الهامی، سرمربی تیم مس رفسنجان معتقد است که این تیم با عبور از حاشی به شرایط با ثبات رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ساکت الهامی، سرمربی تیم مس رفسنجان که اکنون درجایگاه ششم جدول قراردارد درباره نتایج اخیر این تیم گفت: «در سه هفته گذشته تنها تیمی بودیم که ۹ امتیاز به دست آوردیم و این نشان دهنده روند رو به رشد تیم مس رفسنجان است. در هفته‌های آغازین نتایج باب میلی به دست نیاوردیم که این موضوع دلایل متعددی داشت. من و بازیکنان با هم هماهنگ نبودیم، ضمن اینکه حواشی عجیب و غریبی علیه تیم شکل گرفته بود و برخی سنگ اندازی می‌کردند. با این حال از این روز‌های سخت عبور کردیم واکنون شرایط خوبی داریم.»


الهامی با اشاره به اینکه تیمش تا امتیاز تیم رتبه سوم جدول فقط یک امتیاز فاصله دارد، گفت: «ما ۱۴ امتیازی هستیم و ملوان هم که درجایگاه سوم جدول قراردارد ۱۵ امتیاز جمع کرده که این نشان دهنده نتایج مطلوب ما در هفته‌های اخیر است. باید این روند را حفظ کنیم. تیم بسیار خوبی داریم و با توجه به حساسیت مدیران روی مسائل فنی تیم، خیلی امیدواریم که به برد‌های خود ادامه بدهیم و با نتایج خوب نیم فصل را به پایان برسانیم.»

الهامی صحبت‌هایش را با این جملات تمام کرد: «در سه هفته اخیر نتایج خوبی گرفتیم، اما دلیلی بر تداوم برد‌ها نیست و باید خوب تمرین کنیم تا درهفته‌های آینده نیز نتایج مطلوبی بگیریم. حقیقت این است که استحقاق تیم من بیش از ۱۴ امتیاز بود، اما به همین امتیازاتی هم که گرفته شده، راضی هستیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->